Witaj gościu, Jeśli czytasz tę wiadomość to znaczy że nie jesteś zarejestrowany. Kliknij i zarejestruj się by w pełni korzystać z wszystkich funkcji naszego forum.

Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
M13 z 27.05.05
#71
Dobrze Hamal ze rozprężyłeś sytuacje. Dzieki.
Bardzo lubię twoje teksty , mogą zawsze mieć wiele interpretacji, jest to po prostu genialne...:Smile)) kasetę dostaniesz z dedykacja Smile
pozdrawiam
#72
(28.05.05, 15:57)mekmek link napisał(a): kasetę dostaniesz z dedykacja Smile

Fantastycznie  Big Grin [Obrazek: dajekwiatka.gif]
#73
"Dziwne" dyskusje ostatnio na forum w kilku wątkach się toczą...
A zdaje się pogoda przecież dopisuje...  :-\
Newton 170/900, Zenica 8-24x40 + statyw, B 7x35, PTMA Białystok, SOK PTMA [Obrazek: PL677730_03.gif]
#74
Papatki, generalizujac nie mam ani czasu, ani ochoty na prowadzenie tego typu przepychanek. Dlatego wybacz, ale nie otrzymasz odemnie odpowiedzi ktora by Ciebie usatysfakcjonowala. Forum nauczylo mnie tez jednej rzeczy, nie reagowac na tego typu zaczepki. Inaczej wywolana w ten sposob bezsensowna dyskusja moze toczyc sie bardzo dlugo...

Roznimy sie pogladami, a zycie plynie dalej. Z innej strony to dobrze ze jest pewna roznorodnosc. Inaczej to forum ogarnelaby monotonia.

Jeszcze a propo MTO, oczywiste jest ze nie jest to sprzet swiatlosilny, ale wiele ciekawych zdjec robilem na zwyklym drewnianym statywie, i sadze ze jesli chodzi o obiekty planetarne w szczegolnosci Ksiezyc, Slonce to mozna zaczynac od tego. Stopniowo, potem mozna poprosic przyjaciol o udostepnienie dobrego montazu, i probowac swych sil na czyms wiecej, kompletujac jednoczesnie swoje wlasne wyposazenie. Ot i tyle. Poczatkujacy milosnik astronomi nie powinien rzucac sie od razu na gleboka wode, lecz do celu dazyc malymi kroczkami, zdobywajac przy tym doswiadczenia.

Dziekuje Hamal za interpretacje mojej osoby Wink Demowke otrzymasz w pierwszej kolejnosci  Smile
#75
Gregory szkoda, że zmodyfikowałeś poprzednia wersja była fajniejsza....
UWAŻAJ ta jednostka wraz z bandą swoich koleżków podczas czytania tego postu może przejąć kontrolę nad twoim tosterem....  + www.astrofotografia.pl + http://astrofotografia.pl/wordpress/ +
#76
Owszem, dopisalem jedno, dwa zdania aby nie mnozyc niepotrzebnych watkow. I na tym poprzestaje, nic wiecej nie mam tutaj do dodania.
#77
(28.05.05, 16:10)Masiek link napisał(a): "Dziwne" dyskusje ostatnio na forum w kilku wątkach się toczą...
A zdaje się pogoda przecież dopisuje...  :-\

Sezon ogórkowy w pełni, poza tym chyba niektórym astronomom wisi czy jest pogoda, czy jej nie ma. Ważne, że forum działa i można sobie  potrollować :-\ :-[
#78
(28.05.05, 13:31)Gregory link napisał(a): [quote author=McArti link=topic=6010.msg92897#msg92897 date=1117282905]
Wiesz co Gregory... takie fotki są jak jazda maluchem 200km/h .. ale na pędzącej tyle ciężarówce z 15litrowym silnikiem  ;D

chciałabym żebyś napisał jakimż to tanim montażem masz zamiar focić i mieć takie rezultaty  :Smile

niewiem również jakie to fenomenalne możliwości MTO pokazuje fotka. Po zdjęciach planet pokazywanych kiedyś przez Michau'a można sądzić, że taką M13 mógł by zrobić nawet Newton 114/900 za 200zł

tylko, że nikt kto ma NPJ tego nie będzie próbował, bo poco.

Widzisz McArti. Problemem tutaj jest pewien fakt. Niedopuszczacie mysli, ze ktos moze miec inne, wlasne zdanie, i podaza wlasna droga, uzyskuje wyniki. Po co? A chociazby dla czerpania radosci, i pamietaj ze zawsze czegos nowego sie uczysz, zdobywasz nowe doswiadczenia.
[/quote]

(27.05.05, 15:37)Gregory link napisał(a): Eksperyment ten dowodzi, ze majac MTO mozna pokusic sie o zakup tanszego montazu, ktorym bedzie mozna wykonywac  wspaniale fotografie. W MTO drzemie silny potencjal, mozliwosci sa wprost proporcjonalne do umiejetnosci.

TO JEST TWOJE ZDANIE!!!

chodziło Ci o tańszy montaż w postaci SPHINXA VIXENA? EM200? czy chciałeś kogoś wprowadzić w błąd???

Jakie jest więc TWOJE ZDANIE w sprawie TAŃSZEGO montażu, którym MTO da możliwość wykonać WSPANIAŁE FOTOGRAFIE???

Czy mój SVP jest wystarczająco tani żeby prowadzić MTO 5min dla wypalenia M13? Czy SVP uwolni DRZEMIĄCY W MTO POTENCJAŁ? Czy potrzebowałbym jakiegoś droższego tańszego montażu?
Lornetka 7x50 TENTO, Orion SkyView PRO 127mm Mak okurarki... www.mcarti.prv.pl *** NIENAWIDZE LINUKSÓW ***
#79
(28.05.05, 15:50)HAMAL link napisał(a): Ja po przeczytaniu całosci rano widzę ekipę "uciśnionych" z którą próbuje ostatnio też identyfikowac się jeszcze jeden Adam. Rżniecie głupa tak dobrze ze czasami sam się zastanwaim czy mam racje i o co tu jeszcze chodzi. Pozdro dla lidera.

PS Kiedy wydacie swoją pierszą kasetę?

Za to Ty Hamal ostatnio niebezpiecznie identyfikujesz się z poziomem nastolatków jak piwi i hery sasta. Coś się w życiu nie udało ?
#80
He  he
nie zaglądałem na forum dwa dni i już rozpierducha :o zaobserwowałem niestety, że mniej więcej co tydzień mamy jakąś zadymę na forum. A ja mam na nią wzór:

słowo domek w poscie+obrońca uciśnionych mekmek= zadyma  Wink Wink
A do niej już nie potrzeba dużo.

Dobra, ale tak na poważnie utnijmy już dyskusje bo to się zaczyna robić żałosne. W taki sposób robimy tylko pożywkę dla trollów, którzy robią to specjalnie, albo przez przypadek (nie wiem co jest gorsze).
Fakt, że ten wątek przebiegał trochę dziwnie ale bez przesady nie można znowu mówić niektórzy zaczynają się czepiać (sam prowadzący do tego sprowokował mówiąc o "tanim" montażu).

OKi tyle odemnie, idę wkuwać do sesji.
Pozdro

Porucznik Celestron C6-N, starszy szeregowy SkyMaster 15x70 i szeregowy Tento 12x45


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości