Astronomia Amatorska - astro4u.net

Pełna wersja: Logistyka kosmiczna - praca licencjacka
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2
Witam, nie mogę założyć nowego wątku więc piszę tu, proszę moderatora o ewentualne przeniesienie Wink Otóż jestem studentem II roku logistyki i przede mną wybór promotora.

Czy praca licencjacka na temat logistyki kosmicznej to dobry pomysł ?

Interesuję się astronomią od małego Wink ale nie wiem czy mam wystarczającą wiedzę, aby takiemu zadaniu podołać. W ogóle w sumie nie wiem dokładnie jak takie "pisanie" pracy przebiega. A wydaje mi się że jest o czym pisać. Transport kosmiczny to dziś bardzo obszerny temat. Rozwój logistyki kosmicznej na przestrzeni ostatnich lat, logistyka ISS, środki transportu załogowego/bezzałogowego na LEO, koszty programów, infrastruktura naziemna... Chciałbym opinii kogoś bardziej "obeznanego" w temacie niż ja :>
Na pewno taką pracę pisało by mi się z większą chęcią, niż standardowe tematy o logistyce której mam już dość Big Grin w kółko o tym samym...

PS: świetne forum, fajnie wszystko opisane, można dowiedzieć się ciekawych rzeczy Smile

kanarkusmaximus

Witamy! Pozwoliłem się włamać do Twojego postu, wydzielić go do oddzielnego wątku i przenieść do 'Astronautyki'.

Muszę przyznać, że to naprawdę ciekawy pomysł, aby napisać o takim 'kosmicznym' temacie. Moim zdaniem temat rzeka - i naprawdę fajnie, że są chętni pisać o tym w Polsce! Smile

Zanim zaczniemy, to napisz, co takiego Ciebie bardziej interesuje:
- czy jest to ISS i programy załogowe,
- czy są to programy bezzalogowe - badawcze,
- a może sektor komercyjny (np satelity telekomunikacyjne)
- czy też może część naziemna albo np ekonomiczna?

Jeśli udaloby się Tobie wybrać swego rodzaju 'temat przewodni', to będzie lepiej się na nim skupić i wskazywać/dyskutować o konkretnych przykładach. Smile